屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, June 27, 2008

夕陽無限好

但係只是近黃昏。

第一次那麽靠近大自然,本來以爲在圖畫裏才會出現的畫面,竟然會呈現在眼前;原來真的能夠如此的感動,感謝上天的眷戀,讓我能夠有此機會去真正接近日落。



每天忙碌的生活,居住在城市里的我們到底會有幾個能夠真正的去了解和感受大自然的奧妙?

夕陽無限好,但係只是近黃昏。

(ps: 如此美景,當然要特別送給靚靚師奶-花羅漢小姐啦!請笑納)

4 comments:

  1. 謝謝啦,想不到陪我看日落的人居然是你。哈哈

    ReplyDelete
  2. 少俊:EASON的在新西蘭已經唱過了。

    ReplyDelete
  3. 花罗汉:哈哈,能夠同你一齊睇日落係小弟既榮幸。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。