屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, June 05, 2008

繼續通脹

今朝聼新聞,繼鋼鐵同柴米油鹽暴漲後,汽油價格終于落實暴涨78仙或大約41%,從每公升1令吉92仙調漲至2令吉70仙;柴油從每公升1令吉58仙,調漲至2令吉58仙。

相信所有交通工具既價格都會陸續起價,受害既順理成章就係我地d搵朝唔得晚既市民喇。加到甘離譜即係話唔洗再駕車啦,往後既日子唯有行路或者踩單車代步算了。

仲有電費從7月1日起調漲高达20%。以後就算係屋企,都唔可以隨便開風扇。冷氣,熱水器,微波爐,熨斗,洗衣機,風筒等耗電量高既家電就更加不能用,擺係度就算啦。

從呢一刻開始,一切回歸自然。點油燈,撲扇子,打井水,自耕自吃,步行去省城!

5 comments:

  1. 都自耕自吃咯, 仲步行去省城做么叉啦?

    ReplyDelete
  2. 回到原始时代.............

    ReplyDelete
  3. 唯有han得就han~

    等住怕那連鎖反應!

    ReplyDelete
  4. 沈伊﹕搵食囉﹐唔使做啊﹖

    花罗汉﹕還沒有回到原始时代啦﹔起碼有油燈可點不是靠月光﹐有井水喝不是喝山水。嘻嘻

    森林﹕han得幾多啦﹐想辦法發達仲好啦﹗哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。