屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, October 04, 2012

誰也在這一生某段落做過少數

凡事有利必有弊,有好就必有壞。試問現今社會仲會有一件事情能夠由頭好到落尾,中間完全冇到阻滯,好完美咁結束咩?咁嘅唸法絕對唔喺叫做負面,喺面對現實,做好心理準備面對事情嘅利與弊。

我唔想好似你咁唸得過分正面,事情一旦中途有任何唔順利就大發雷霆,喊打喊殺; 咁又何必呢?我唔出聲並唔代表我變得冷漠,漠不關心; 而係我一早已經有心理準備事情會有可能咁發生,所以好多時候絕對唔會同你一樣會有咩大反應。有時反而會覺得你反應過大,做多咗囖。

呢個就係環境將人嘅性格、思想、唸法改變嘅原因之一; 冇話對與錯,只係觀點與角度。

4 comments:

  1. ... 以及EQ高低嘅分別囉~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. EQ高代表你冷漠,冇血性!你話頂唔頂得佢順啊?!

      Delete
  2. 这就是人生经验之谈,许多年轻人还不懂得的人生哲学。 

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我咪好老咗? 不過以上嗰位大過我成5年,可能佢生活係溫室中,太耐冇面對現實嘅關係吧!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。