屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, October 01, 2012

飲飲食食

今年中秋佳節喺費爾蒙酒店除咗要寫報告之外,其餘時間就喺食同瞓咁渡過咗2日1夜。

行政套房 - 承為新幣410+++一晚啫嘛
午餐 - 日本餐 
(甜品綠茶雪糕同金箔紅豆糕簡直就係超靚!)
晚餐 - 四川閣
(中餐最令人感滿足)
早餐 - Prago 意大利西餐廳
宵夜 - 難忘嘅百酒配Tiramisu
明月高挂

2 comments:

  1. 嘩!! 寫報告都可以咁豪華奢侈地享受?? 呢份工我要呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔容易架,每個細節都要寫入去,任何一個曾經接觸過嘅工作人員名字都要記低。

      又要睇名但係又唔可以太過刻意,明顯畀人發覺就唔好啦。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。