屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 19, 2012

幾多對持續愛到幾多歲?

最近日以繼夜咁煲添哥嘅劇集,係工作日裏面都可以睇到五集一日,果然佩服自己。可想而知返工來回嘅車程係幾咁耗時同無聊; 多得智能手機為我增添娛樂解困。

原本以爲首主題曲非C AllStar嗰首同名歌曲莫屬,點知卻換上胡鴻鈞嘅一心一生。唔係胡鴻鈞唱得唔好,不過如果用番C AllStar嗰首會更加親切,大家亦會睇得更加肉緊。

4 comments:

  1. 嘩!! 一日可以睇五集??!! 你係得嘅!! 我最近都積埋好多呀, download咗都唔得閑睇添.. 年尾仲要多部大劇喎~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得不可思議,一個禮拜就睇曬25集!下一齣,名媛望族,有我最中意嘅姑姑。

      Delete
  2. 不同意, 一生一心的曲風更適合做這劇主題曲, 當然兩首都好聽

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。