屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 12, 2012

旅遊之談

以前曾經提及過,我一向都唔中意不停重復咁去同一個地方旅行。有朋友話同唔同嘅旅伴去同一個地方,會有唔同嘅體會,唔一樣嘅感覺。但係我就覺得,不停咁去同一個地方,驚喜已經大不如前; 假如中間發生啲不如快事件(如果換上唔一樣嘅旅伴),反而將之前美好嘅回憶都毀滅。

除此之外,旅行最最最唔想發生嘅就喺發病。一旦發燒發冷,翻曬白眼咁,乜嘢mood都冇曬。所以趁仲有魄力行得走得,就要快啲去曬自己想去嘅地方; 一旦老咗你想去想行,都會變得力不從心。

點都好,能夠有能力去旅行,始終都係一件賞心悅目,開行幸福嘅事嚟嘅。

4 comments:

  1. 我又唔係咁樣諗喎.. 當然唔會within一段短日子再故地重游啦, 不過我覺得隔開一段時間再去返同一個地方, 撇開同邊個去唔講, 你其實都會有唔同嘅感觸同感覺嘅..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我比較中意第一次嘅感覺,再不斷重復就好似做多咗囖。

      Delete
  2. 我就很想再去九寨沟,不过价钱贵了很多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去過就算啦,儲錢去其他地方更值得。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。