屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, March 28, 2011

地球停電日

上星期六喺地球日,由晚上2030到2130熄燈一小時。有人懷疑每年呢個時候都會大事宣傳,唔知花咗幾多張紙去做傳單,點咗幾多支蠟燭,印咗幾多件衫,用咗幾多粒乾電等等...究竟喺要加快殺死地球,抑或喺拯救地球?

已經喺第二年參與呢個活動,雖然唔知有冇效,不過我都想地球可以轉得耐啲,空氣可以清新啲。凡是總要有人帶頭實行,哪怕只有一個人亦唔會算遲...

2 comments:

  1. 我息燈之後10分鐘, 頂唔順太暗, 結果又開返燈~~ 都算有參與10分鐘.. :p

    ReplyDelete
  2. [SK]:10分鐘應該都可以救返一條草!哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。