屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, March 17, 2011

改朝換代

四月將會嚟一場同東北大海嘯一樣震撼嘅天搖地動,多得大人嘅垂青,娘娘又肯放人,下官終于守得雲開。雖然唔能夠完全擺脫娘娘同姑姑嘅魔掌,不過起碼可以遷離坤寧宮,遠離呢個後宮是非之地。

正如下官幾時都話,幫大人做事一日點都好過服侍娘娘。花冇百日紅,人總會有三衰六旺。天上面轉咗風向,地上面嘅草木就要跟住折腰,呢個就喺生存之道……

6 comments:

  1. 多謝,不過似乎只會越來越忙。

    ReplyDelete
  2. 你升咗官啊?发咗财啊?!!恭喜你哦!!

    ReplyDelete
  3. 嘩, 等咗十幾年等到頸都長啦, 終於守得雲開囉, 幫大人做事, 係唔係會好好多架?

    ReplyDelete
  4. 沈伊:兩樣都冇我份,恭喜咩吖?

    ReplyDelete
  5. [SK]:當然好好多,雞毛蒜皮嘅嘢絕對唔會計較。爽快又唔估嚟估去。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。