屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 11, 2011

小震不要跑 ,大震跑不了

驚濤駭浪再次侵襲地球,全球連環天搖地動到底發生咗乜嘢事,要咁殘忍? 3月11日東北一日之間化爲烏有,一則又一則令人震驚嘅畫面,唔再喺電影裏面嘅情節,而喺徹徹底底咁發生緊係眼前!











心情好沉重、心痛、沮喪、崩潰。大慈大悲救苦救難觀世音菩薩,求您救救我哋,一單接一單愈嚟愈大禍,震到心都碎裂,悲傷已經到咗頂點,承受唔住...夠了。

没了,才知道啥叫没了。

6 comments:

  1. 短短幾個月發生天災,眞的很心酸。

    南無阿弥陀佛

    ReplyDelete
  2. 願天保祐日本地震海嘯嘅災民.. 阿彌陀佛..

    ReplyDelete
  3. 好恐怖, 希望苍天可以怜悯日本.. 度过一切苦难..

    ReplyDelete
  4. LeMontEA:越睇就越驚,越心寒。喃無阿彌陀佛。

    ReplyDelete
  5. [SK]:家吓真係要望天打卦,願神明保佑佢哋。喃無阿彌陀佛

    ReplyDelete
  6. Chris:睇到心都寒,啲靚景點全部冇曬,好可惜...

    祈求菩薩保佑佢哋,喃無阿彌陀佛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。