屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, November 16, 2010

Lamusique





林子祥全新唱片《Lamusique》, 雖然話喺新專輯,但其實全部喺新編過嘅舊作品,絕大部分都喺佢自己嘅好歌,當中包括〈分分鐘需­要你〉、〈似夢迷離〉、〈追憶+單車+­空櫈〉,另外仲有兩首同老婆重新演繹,一齊合唱嘅〈零時十分­〉、〈愛到分離仍是愛〉。

第一次聼完呢張碟畀我感覺喺好成熟,好男人。如果你有番咁上吓年紀,30嵗或35嵗以上,肯定會中意。阿Lam嘅高音相信喺香港樂壇上可以講話喺屬於獨一無二; 成長碟多以抒情爲主,音樂上感覺好Jazz,好Blues。姜果然老嘅辣,每首歌拿捏得恰到好處,口到拿來。同一首歌裏面可以高八度,然後喺一粒音裏面即刻跌番落去,中意點走都得,但亦估唔到佢可以咁走,變化相當強勁,十分精彩。

能夠買到呢張碟,慶幸自己喺念舊嘅人,因爲只有念舊先可以重溫到呢啲好歌。用心去重新演繹,以新版本去唱其實喺相當困難,但喺­林子祥呢張發燒碟完全做到,­蘊釀出非一般聽覺享受之旅,令人驚喜不已。

假如你已經好耐冇買過CD,或者遺忘咗入唱片鋪買CD嗰種感覺嘅話,不妨試吓由林子祥嘅《Lamusique》從新開始。

4 comments:

  1. 佢哋兩個合唱簡直就係天作之合, 好鬼好聽囉..

    ReplyDelete
  2. [SK]:你會覺得好聽因該都已經過咗35囖, 哈哈哈。

    ReplyDelete
  3. 臨睡前聽,一首未完,我已經入夢鄕。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。