屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, November 18, 2010

萬千星煇頒獎典禮2010 - 賽前預測

謝謝你神聖一票,除此12個獎項,「萬千星獎頒獎典禮2010」並設「最具欣賞價值綜藝節目大獎」、「萬千光輝演藝人大獎」及「最佳專業表現大獎」,所有獎項結果將於12月5日(日)晚上播映的《萬千星輝頒獎典禮2010》上揭曉。

以下是你的所投選項目:
最佳男主角 : 13. 義海豪情 黎耀祥 (劉 醒)
最佳女主角 : 14. 公主嫁到 佘詩曼 (昭陽公主)
最佳男配角 : 13. 義海豪情 敖嘉年 (唐 吉)
最佳女配角 : 04. 鐵馬尋橋 唐詩詠 (應雁鳴)
(鐵馬尋橋-惠英紅,影后其實做得好好,不過應該唔會畀佢)
我最喜愛的電視男角色 : 13. 公主嫁到 金多祿 (陳 豪)
我最喜愛的電視女角色 : 15. 義海豪情 鄭九妹 (鄧萃雯)
飛躍進步男藝員 : 2. 金 剛 「女王辦公室」、「義海豪情」、「超級遊戲獎門人」
(05 羅仲謙 搜下留情、美麗觸印, 除非TVB要力捧佢)
飛躍進步女藝員 : 3. 唐詩詠 「老友狗狗」、「鐵馬尋橋」、「翻叮一族」 
最佳節目主持 : 2. 荃加福祿壽 汪明荃、阮兆祥、李思捷、王祖藍 
最佳劇集 : 20. 公主嫁到  
最佳綜藝資訊節目 : 2. 荃加福祿壽
tvb.com人氣大獎 : 5. 林 峯

最具欣賞價值綜藝節目大獎 : 香港事·情
萬千光輝演藝人大獎 : 陳鴻烈或者李香琴
最佳專業表現大獎 : 汪明荃

8 comments:

  1. 嘩, 咁多劇?? 我淨係睇過《巾幗梟雄之義海豪情》咋囉, 所以真係不可置評~~

    ReplyDelete
  2. 以下是你的所投選項目:
    最佳男主角
    13. 義海豪情 黎耀祥 (劉 醒)
    最佳女主角
    15. 義海豪情 鄧萃雯 (鄭九妹)
    最佳男配角
    13. 義海豪情 敖嘉年 (唐 吉)
    最佳女配角
    14. 義海豪情 陳法拉 (劉 晴)
    我最喜愛的電視男角色
    15. 義海豪情 劉 醒 (黎耀祥)
    我最喜愛的電視女角色
    15. 義海豪情 鄭九妹 (鄧萃雯)
    飛躍進步男藝員
    2. 金 剛 「女王辦公室」、「義海豪情」、「超級遊戲獎門人」 
    飛躍進步女藝員
    3. 唐詩詠 「老友狗狗」、「鐵馬尋橋」、「翻叮一族」 
    最佳節目主持
    2. 荃加福祿壽 汪明荃、阮兆祥、李思捷、王祖藍 
    最佳劇集
    23. 義海豪情  
    最佳綜藝資訊節目
    4. 超級遊戲獎門人  
    tvb.com人氣大獎
    30. 鄧萃雯 

    ReplyDelete
  3. 最佳男配角我喜欢李思捷多点。

    最佳女配角我喜欢菊姐多点。

    飞跃进步男艺员,今年所播的剧集黄浩然几乎都有份,很明显在捧他。

    飞跃进步女艺员,李诗韵陪跑了这么多年,今年应该轮到她了吧。

    好希望佘詩曼连桩最佳女主角和我最喜欢的电视女角色!:P 明年她的剧集不多,今年拿完明年可以半退休下来。

    ReplyDelete
  4. [SK]:我都唔喺全部睇曬啦,純粹凴個人喜好啫。

    ReplyDelete
  5. 潇洒走一回(少俊):那有可能全部獎都頒給義海,我相信今年公主勝數比較高。雖然我沒有看公主,但是看吹勢和宣傳,畢竟公主裏面全都是簽約演員...順利當然會頒給“自己人”。

    ReplyDelete
  6. ~Keric 盶禕 :嘩,你選嗰啲大多數都喺黑馬,除咗公主阿佘。

    黄浩然應該冇佢份,太‘新’啦。菊姐返嚟咁耐,畀佢都好應該。

    ReplyDelete
  7. 现在的生活太紧凑压力了,还好有[公主嫁到] 这样的喜剧来减压,个人觉得[义海豪情]有点over了。

    ReplyDelete
  8. Keric 盶禕: 喺囖,好多人都話義海太過沉重,睇完之後都會有啲唔開心。

    點都好,今晚我都會為你流一滴眼淚!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。