屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, November 22, 2010

巾幗梟雄之義海豪情精彩對白全紀錄

九姑娘: 我擺明車馬係要食咗你間銀行……你係都要搵棵樹嚟吊頸,冇人阻到你,今晚我都會為你流一滴眼淚。我祝你一家富貴榮華 你老人家長命百歲

村長:你當差咁耐,收咗幾多黑錢呀?

九姑娘:我依家得番嚟嘅嘢,全部憑我一個女人嘅實力,我係乜嘢都要搶,只要光明正大,我要搶咩就搶咩。
喜姐:你見到乜嘢搶乜嘢,搶錢、搶風頭、搶地位,係你嘅又搶,唔係你嘅又搶!你呢個搶野既女人。

九姑娘:如果你唔三倍俾番啲獎金班兄弟,我搞到你雞毛鴨血。你仲可以喺廣州立足嘅話,我鄭九妹個名以後倒轉嚟寫!

劉醒: 食屎啦~梁非凡。你聽唔到我就繼續講~講到你聽到為止~食屎啦~梁非凡。再聽唔到再講~食屎啦~梁非凡!

九姑娘: 你屋企人嘅病,即係我屋企人嘅病...你嘅怨恨,即係我嘅怨恨...

九姑娘: 你嘅怨恨即係我嘅怨恨,只要我仲有一口氣,我都要一把火燒晒啲鴉片。

楊陽: 就算只喺得返一秒,都可以喺一生一世。

麗華: 肯就一聲,唔肯就兩聲囖。

唐吉: 有今生未必有来世,如果來世先報,就太遲喇!

喜姐: 山不轉路轉,路不轉,水相逢!

劉醒: 聞到你身上鴉片煙我就想反胃,見到你個賊婆娘我就想嘔!

鄭九妹: 又要做老舉 又要攞貞節牌坊!

九姑娘:咁中意鞠躬,你落去叫閻羅王同你鞠到够啦!

劉醒: 唔好淨係幫人諗, 有時都要諗下自己

劉醒: 你知唔知義氣個義字係點寫架?羊牯嘅羊字下面一個我,即係話寧願做羊牯,寧願自己蝕底都要講義氣呀!

梁非凡: 我梁非凡對燈火發誓,如果我做啲咁冇義氣嘅嘢,我梁非凡三個字倒轉寫。

劉醒: 生要見人,死要見屍

黃綠:上帝要你滅亡,必先要你瘋狂。

喜姐: 大哥,攞啲功架出嚟,撑住。

鄭九妹: VICTORY

豬籠里班街坊: Taikun Konnichiwa

鄭九妹: 但願人長久,千里共蟬娟!!!

劉醒: 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖

4 comments:

  1. 记得那么多?如果有一天你和人吵架,
    用词一定很够力!

    ReplyDelete
  2. 阿海公公你咁好記性嘅?? 定係你其實邊睇邊mark低啲對白呀??

    ReplyDelete
  3. 单身汉 :我都唔識吵架,根本用不着。

    ReplyDelete
  4. [SK]:你估我可以過目不忘咩!梗系一集集記低啦。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。