屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, November 11, 2010

變質

其實鼻敏感已經纏繞我好耐,近呢幾年好似有啲嚴重咗嘅跡象。早上起來或出入冷氣地方時,總會不停打噴嚏、流鼻涕鼻水,短則數分鐘,長則半至一小時不等; 有時晚上仲會有鼻塞,好乾好唔舒服。

有人話喺因爲開冷氣瞓喺罪魁禍首。有人話喺因爲天氣變化,造成呼吸系統難以適應而作出抗議。又有人話喺因爲人年紀越大,身體機能就每況愈下。又有人話喺因爲空氣污染,吸得太多二氧化碳。仲有人話喺因爲城市人生活壓迫,影響呼吸系統等等等等....

點解啲人把口冇句好,點解連一句人講嘅安慰說話都冇嘅?點解啲人嗰嗰都變曬?Why? Why? Why?

8 comments:

  1. 我姐姐和你一样情形。她睡觉冷气也是开到很冷。
    好好注意健康,防备灰尘多的地方。

    ReplyDelete
  2. 哎喲, 陰公囉, 好好保重龍體啊, 記得要飲多啲水噃~~

    ReplyDelete
  3. 快快對症下藥!

    通通病都唔好纏身。

    ReplyDelete
  4. 长期吃鱼油丸可以治疗。之前我老公也是这样,现在没有这种现象了!

    ReplyDelete
  5. 娘娘请太医为海公公睇症。海公公无需担心,多做运动之后身体自然会越来越健康。

    ReplyDelete
  6. 单身汉:不開冷氣的話,相信我的睡眠質數會更糟糕。

    [SK]:每天8杯水以上,水果蔬菜從未間斷過。人老左就要認命!

    ReplyDelete
  7. 森林,沈伊: 可能太久沒運動了,看來要加把勁,又要開始暢游了。

    ReplyDelete
  8. feiyifan:魚油丸?真的會有效?吃多了,會發胖嗎?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。