屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, January 30, 2010

蘋果進化論



蘋果iPad平板電腦驚世登場!螢幕有9.7吋 IPS面板,1024x768解析度,重量只有1.5磅,0.5吋厚度。佢分別共有三種容量,16GB,32GB,同64GB; 而且價格亦比一般市面上嘅筆記本電腦、iTablet、iSlate嚟得便宜。實行要成爲地球上的人類出門必帶物品之一。

佢可以用嚟瀏覽網頁、電郵、睇照片、影片同讀電子書部份。簡單嚟講iPad就係加大版嘅iPhone,務求令到用家機不離手,簡直就喺爽啊!

跟住落嚟就喺期待iphone 4G嘅推出,一於要你哋追到斷氣爲止,死未?!

6 comments:

  1. 要追随层次不穷新科技, 实死无生.

    ReplyDelete
  2. 到時週街都係人人一部iPhone, iPad, 就連啲外勞都係用架喎~~ :p

    ReplyDelete
  3. i still prefer iphone/ipod... ipad is too huge to carry along ><

    ReplyDelete
  4. 蘋果電腦我有興趣,其他D對我來講可有可無吧?!

    ReplyDelete
  5. 单身汉:絕對唔出奇,我呢度大有人在。

    [SK]:外勞都有?到時候我唔拿嘞,搞到cheap曬!哈哈哈哈

    垃圾魚-stacey :連看電影都要求3D了。

    森林,fufu:不過我也覺得它不會對市場有太大衝擊。只是個人直覺。

    森林:係喔,你對蘋果情有獨忠。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。