屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, January 08, 2010

識人

有好多人都會認爲自己要認識好多人,咁樣就顯示到自己嘅江湖地位。認識人多,人緣好就會有著數。電話簿裏鬥多聯絡,面書裏面鬥多人; 知道曬人哋啲行蹤就覺得自己好叻。

但喺唔喺咁囖。 識得多人其實唔喺叻,你要人哋認識你先至喺重點。當人哋有乜事,無論要搵你幫手又好,有好嘢醒你或者有嘢問你,有錢畀你賺嘅時候,第一個諗起你。而唔喺你想去解決一個問題嘅時候,你去諗邊嗰可以幫到你囖。

識得多人冇用,最緊要喺多人識得你。所以千奇唔好搞錯就喺我要出去識多啲人,因該喺話我出去畀多啲人識。由呢一刻開始,就應該咁去諗嘞!

10 comments:

  1. 朋友一箩箩, 知己有几个?
    猪朋狗友可能就会多.

    ReplyDelete
  2. 你又有金句啦!又寫落MUJI 2010先!

    唔喺要出去識多啲人,而喺出去畀多啲人識。

    所以我面書裏有D人都無add!

    ReplyDelete
  3. 单身汉:知己能夠找到一個已經非常足夠,有些人以爲自己找到,其實一輩子也找不到,那更悲哀囖!

    ReplyDelete
  4. 唔出去識多啲人,又點會有多啲人識你吶?

    ReplyDelete
  5. 森林:哈哈,我又將佢放入FB嘞!

    ReplyDelete
  6. 花罗汉: 唔喺要出去識多啲人,而喺出去畀多啲人識。究竟你睇唔睇得明啫?

    ReplyDelete
  7. 係囉, MSN同FB入邊一籮friends, 但係真正有偈傾嘅有幾個吖?? 你講得啱, 你識人唔代表咩, 要人識你先有好處..

    ReplyDelete
  8. [SK]:多人識有時都幾煩。不過人紅就要付出代價,冇法啦!哈哈哈哈哈....

    ReplyDelete
  9. 說真我朋友也是多﹐但真真來說10個都沒有。。。真心朋友太難找了。。。

    ReplyDelete
  10. 垃圾魚-stacey:人生得一知己,死而無憾。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。