屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, January 14, 2010

今年勁歌



睇到呢啲裝飾,心裏面就知道新年就快到嚟嘞。今年特別冇期盼,乜嘢都冇凖備,甚至唔想呢日咁快來臨。往年喺新年前夕都會例牌預測一吓總選嘅結果,但喺今年完全冇咁嘅衝動。一切都已經變質咗,變得毫無意義,冇曬方向,冇到方針。既然都已變成咁嘅局面,仲預測嚟做乜?簡直就等於垃圾!

5 comments:

  1. 十幾年前我都仲有玩呢個游戲, 不過後來知道都係太公分豬肉, 冇意思囉.. 家陣我最多都係第一日報紙知下結果囉..

    ReplyDelete
  2. 单身汉:乜可以阻止咩?

    [SK]:已經演變到完全娛樂唔到我。

    ReplyDelete
  3. 我一早都不感有興趣。

    ReplyDelete
  4. 森林:我還是會看的,娛樂自己嘛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。