屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, January 29, 2010

信則有、不信則冇

一般新屋入伙要做啲乜? 司徒法正師傅就喺佢嘅blog度約略提及最基本及簡化嘅方法教授大家。同時師傅亦有教大家如何拜四角及相關嘅程序。毫無頭緒嘅朋友,不妨可以到以下師傅嘅blog度參考一下; 務求搬咗間新屋,可以令到屋企上下都住得安心、住得舒適。

入伙儀式
拜四角

至於要擇好時辰吉日吉時,就可以到以下網址睇下,即簡單又快捷。
是日通勝

正所謂求人不如求己,都喺但求心安啫。

4 comments:

  1. 而家啲人都係儘量從簡, 百無禁忌, 不過有啲基本嘢都真係最好照做求個心安理得囉..

    ReplyDelete
  2. 一般上很多华人都会相信, 帅哥你也不例外吧?
    最近新屋入伙?

    ReplyDelete
  3. [SK]: 一切從簡係因爲佢哋唔識同怕麻煩,當有起事上嚟就唔係咁講。我自己就認爲,要做就做全套,令可信其有。假如半信半疑,做一半唔做一半就索性乜都唔做最好。

    ReplyDelete
  4. 单身汉:咁又唔止華人嘅,唔同信仰有唔同做法。無神論嘅就最好乜都唔好做。

    我入伙好耐囖,睇到師傅詳述得咁仔細,畀啲天不怕地不怕嘅80後、90後作參考啫。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。