屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, January 21, 2010

遺忘歌手

喺某處無意中睇到,有人竟然用遺忘歌手嚟形容佢。佢嘅任性,一手將自己多年努力返嘅嚟事業斷送,徹底地吹毀。佢嘅行爲,完全將自己喺觀衆心目中嘅形象直插谷底,甚至乎依家竟然演變到被人遺忘。

最近,難得有電台DJ記得佢,邀請佢邀請出席頒獎典禮表演,但喺佢竟然婉拒; 畀嘅理由竟然仲要喺...! 此擧證明咗拒已經選擇放棄呢嗰事業,完全唔再留戀。今時今日,唱歌對佢嚟講可能就喺一個賺錢貼仔嘅捷徑。

有一位朋友聼著佢嘅歌聲長大至到今日結咗生埋仔,突然同我講唔再中意佢嘞。因爲朋友覺得佢嘅所作所爲實在難以接受,感覺好似被親人出賣一樣,欺騙咗咁多年,都喺時候清醒嘞。我...無言。因爲我也逐漸對佢開始遺忘...「遺忘了,昨天來今天抺掉,誰曾重要,統統記不了。」

10 comments:

  1. 邊果Z?

    近來一直聽李蕙敏D名曲,好聽。

    ReplyDelete
  2. 可能佢而家真係好enjoy打羽毛球, 手頭緊嘅時候就偶然接一兩場show又可以繼續嘆世界啦.. 呢啲係佢個人嘅決定, 我覺得無謂批評佢選擇嘅生活方式呀..

    ReplyDelete
  3. 森林:仲有邊嗰啫?!

    李蕙敏-你沒有、好結果 - 夠毒

    ReplyDelete
  4. [SK]:咪喺呃錢囖,既然要搵錢嘆世界都要畀返啲誠意出嚟。觀衆眼睛喺雪亮架,所以咪變咗遺忘歌手囖。

    ReplyDelete
  5. 很多歌手都是自己找苦吃的。

    ReplyDelete
  6. 畀嘅理由竟然仲要喺...?

    ReplyDelete
  7. 一開始回覆就問邊果Z?証明對她D新聞唔上心。

    看來我都“遺忘”呢位歌手。

    ReplyDelete
  8. 森林:估唔到你比我更加遺忘。又或者已經變得盲目?!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。