屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, January 05, 2010

阿凡達



原本唔打算入戲院睇呢部片,因爲感覺上唔會喺我杯茶。睇過預告後,更加覺得故事過於天馬行空,比較適合玩電動、網上遊戲嘅打機一族觀看。隨著電影上映一個星期後,口碑一面倒傾向推薦嘅聲音,好評如潮,甚至更估計能夠超越鐵達尼號票房。再加上友人極力推薦,嘩聲不斷; 搞到我心郁郁。結果終于抵受唔住誘惑,喺09年最後幾小時,買咗飛入場一探金馬倫呢部籌備咗14年,史上最鉅資,砸咗4億美金拍攝出來嘅最新科技作品。

30幾嵗人第一次睇3D,之前仲聼到有啲朋友話睇咗會頭暈,有啲甚至話會作嘔; 愈聼就愈跨張,講出嚟都有少少羞家。其實睇3D版最重要係揀位,最好就坐後面一啲。3D眼鏡會把畫面縮細,所以影像嘅物件相對亦會比較細啲,而且畫面會比較暗一啲。如果想較容易睇到所有場景,就唔好坐太前嘞。

整部片最爲嘆爲觀止就喺現今3D電影數碼科技嘅進步,立體技術可以講喺近乎完美,簡直可以話喺另一個視覺革命。導演將每一個鏡頭都拍攝得非常細膩同用心。單喺睇外星球上嘅生態環境,如森林、花草樹木、飛鳥、生物以及裏面煙霧瀰漫嘅效果,雖然明知喺假嘅,但喺仿真度相當之細緻,已經值回票價。

總括嚟講,倘若你唔打算睇3D版嘅話,咁呢部戲就無需入戲院睇嘞。

阿凡達官方網站

4 comments:

  1. 我都係睇3D, 不過我覺得3D都唔係好似你講得出神入化, 而係基本上個CG就已經做得非常好, 應記一功.. 我就覺得睇2D嘅版本都唔錯架..

    耗資4億, 而家票房突破10億仲節節上昇, 賺大錢啊~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:我冇睇2D版,不過做都咁已經喺一大進步,升le咗嘞,仲想點?至於故事就不願置評。

    ReplyDelete
  3. 我要睇!我未睇!!!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。