屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, May 14, 2009

出住先

有冇碰過一种人-

- 坐的士落車嘅時候,每次都係o個句 :“出住先,稍候俾返你。”
- 吃嘢買單嘅時候,又係o個句 :“出住先,稍候俾返你。”
- 旅行購買入場券、搭車、酒店房deposit等,都係o個句 :“出住先,稍候俾返你。”
- 同事生日買禮物或者大家一起慶祝,依然係o個句 :“出住先,稍候俾返你。”

呢句“出住先,稍候俾返你。”唔知要等都幾時?快則一兩日、慢則一兩個星期、甚至個幾兩個月。最後又係例牌話:“噢,我忘記左,稍候去按俾你。”,跟住又係無限期咁等。

做人,做朋友如果有下次嘅話就醒目d,自動直覺d啦。你估係你老斗老母,每次都奉旨幫你找數,然後唔洗還不了了之啊? 要人開到口問就大家都唔爽囖,係咪?

9 comments:

  1. 以後不要拿錢出去 =p
    先出錢得那一位都是會吃虧的咯

    ReplyDelete
  2. 幸好我身边并没有这样的朋友!

    ReplyDelete
  3. 總有人系好奸茅嘅。呵呵

    ReplyDelete
  4. 拖字訣?? 咁你都無謂畀面呢啲人啦, 實行每日催佢還錢啦..

    ReplyDelete
  5. 大把呢D人!如果無還錢,下次到佢出住先LO。

    再唔係,你計好自己果份先:拿!有多架啦!實行等佢地慢慢搞掂!

    ReplyDelete
  6. fufu : 對,以後要學精d,死都唔出先!

    阿凯 : 會有這行爲的,通常都是一些很熟或不熟的所謂朋友。

    花罗汉: 過分囖,我又唔係包起他/她地。

    [SK]: 就嚟要噴紅油啦!

    ReplyDelete
  7. 森林:仲有下次咩?走夾唔透囖。

    ReplyDelete
  8. 好过份耶。。。酱的朋友少来往为妙。。。

    ReplyDelete
  9. 冇人敢这样对我。。。因为佢会死的好掺。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。