屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, October 09, 2013

見好就收

點解家陣乜都要甚麽part2,續集,encore之類啫?既然都已經得到大家一致好評,而且又有好嘅回響,何必仲要再絞盡腦汁; 硬喺要整個part2,續集之類呢?

就例如去旅行咁,去過一個地方覺得好玩,就不停喺往後日子不斷重復咁去同一個地方。世界何其大,何必每次旅行都喺揀同一個地方呢?搞到連身邊聽到嘅人都覺得悶,仲要人畀啲咩反應你啊?

其實有冇聼過“見好就收”啊?

4 comments:

  1. 好多人都喜歡乘勝追擊嘛.. 當然失敗嘅例子, 亦有成功嘅例子嘅~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 成功例子極之少,失敗嘅就多的是。

      Delete
  2. 有时候,咪话去过,就算睇相都唔想去。同我细个时睇到啲鱼塘猪栏冇分别~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈哈,唯一一個地方我不斷重復去嘅就喺怡保/新加坡!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。