屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 26, 2013

接點

家陣出席囍宴,都會少不免被啲親朋戚友問,幾時到你啊?幾時有另一半啊?幾時結婚啊?等等千篇一律重復嘅問題。講老實由開始時覺得厭煩,直到今時今日已經好似變咗免疫一樣,完全冇到感覺; 就當喺閒話家常一樣普通。

其實結婚與否真係咁重要咩?今時今日睇住身邊認識嘅人結完又離,離咗又再結,尋尋覓覓咁就過咗半世人。另一單仲慘,終日為一家幾口奔波勞碌,搞到欠債累累,最後選擇自盡英年早逝,剩下孤兒寡婦,睇到都心酸。

其實唔應該為結婚而結婚,啲乜嘢年齡障礙,老咗有兒女照顧,老咗又乜乜而結婚,統統都係自私。結婚應該按部就班,一步一步嚟; 緣份若果敲你嘅門,你擋都擋唔住。

女:世界上嘅人咁多,如果我有接點認識好多人,我就能找到跟我契合度百分之百嘅男人。
男:如果世界上有跟你百分百契合嘅人,但你卻搵唔到他,亦代表佢並不係你嘅真命天子。

有接點,正有可能; 如果冇接點,就不係是100%。

4 comments:

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。