屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, March 27, 2013

後會有期

人網要執笠,唔係因爲經營不善,唔係因爲營運資金不足,唔係因爲人士變動,唔係因爲被大財團收購,純粹因爲政治因素,要係短時間内閂門大吉。

老實講,一個越做越好嘅網台,每日伴隨著我已經幾個寒暑,突然間話要執笠,心底裏面的確覺得好可惜同有啲唔捨得。

不過正所謂天下無不散之宴席,好多嘢都係冇永恒嘅。唯有盼望來日能夠再重遇,雨後仍然有陽光。

香港人網 敢講 至好聽!

2 comments:

  1. 原來有咁嘅一個網站我都唔知添~~
    嚇得我!! 以為係你同大家講「後會有期」添~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 放心喔,都7年啦,我唔會停。直到我有機會離宮嗰一日為期限。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。