屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, June 24, 2011

公平待遇

唔好咁天真咁傻嘞,今時今日乜仲會有嘅咩?喺呢個殘酷嘅宮中打滾咗咁耐,乜仲未學識乜嘢叫做手段?手段耍得越高明就越獲得俸祿同賞識,至於啲默默埋頭苦幹嘅,咪做死一世繼續係度埋頭苦幹囖。

乜嘢一分耕耘,一份收穫統統畀啲牛鬼蛇神遮住曬,仲點會有所謂應得嘅回報啊!畀佢哋不擇手段得到又如何?雖知道萬般帶不走,唯有業隨身;到最後只會得到後悔兩個字。

4 comments:

  1. fufu:根本沒有,別天真了。

    ReplyDelete
  2. 今時今日, 公平係要自己爭取, 而唔係人家可以俾到你架囉..

    ReplyDelete
  3. [SK]:公平係要自己爭取?喺嘅咩?我真喺好天真,好傻。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。