屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, June 21, 2011

久違嘅歌聲

張醫生一開口就令我雞皮疙瘩,好熟悉又好遙遠嘅歌聲,完全被感動~~~腦海裏面浮現出好多好多往日嘅畫面,當醫生開口講話嗰一刻,淚水不其然喺眼眶裏面打滾。



仿佛好似一位久別重逢嘅老朋友,突然企係你眼前,仿似時光倒流回到以前一樣。佢嘅歌聲喚醒咗我記憶,一段曾經好開心嘅回憶重現。

多謝你,張醫生。

6 comments:

  1. 很多人都這樣認爲,但是我倒覺得是另一種演繹方式,畢竟20多年,經歷一定很多很多...就如你我再次穿上校服,感覺也不再是中學時期一樣。

    能夠再次看到他的演出,已經是很幸福了。

    ReplyDelete
  2. 可能他要学许如芸的唱法,吐气若丝。
    不过99.9% 的人不会接受他。

    2)可能太久没唱没有练歌,不够气KEY不上!

    很怀念那首: 难以捉摸你的心。。。

    ReplyDelete
  3. 单身汉:太可悲了,竟然99.9%的人不會接受...沒那麽嚴重吧? 但是還是有0.1%的人受囖,哈哈

    ReplyDelete
  4. 哈哈, 乜佢叫做張醫生咩?? 你知道我在等你媽~~ :D

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。