屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, October 21, 2009

康華麗古堡 Fort Conrnwallis 1786

透過富富之前去檳城嘅照片,對這個Fort Conrnwallis特別有印象,因此今趟一定要到此一遊。

康華麗古堡位于萊特街,是由法蘭西萊特登岸後,立即在島上建立的堡壘。保留迄今的星形建築結構,早在19世紀初已完成。它曾經被設為檳城嶼行政中心,納入檳城最高法院,以及錫克警察部隊,現已成爲旅遊景點之一。

聯絡電話:604-261 0262 / 261 0263
參觀時間:每天早上9時至下午6時 (星期日關閉)
入門票:大人 RM3.00,小孩(12嵗以下)RM2.00

當天早餐到了吉林菜市場, 在泊車的橫巷拍下的古老建築。
進入古堡的指示牌
萊特兄
儲藏炸藥的地庫
還有炸藥?應該是仿製的吧?!
這個角度很不錯
大炮就設在舊關仔角路旁
戰爭...
遠處的燈塔
有兩只狗狗當背景
放我出去啊!
環境不錯哦!雖然天氣是非常悶熱。
囚室
這是...
按圖放大自己細讀。
英國維多利亞女王紀念大鈡樓,離康華麗古堡僅尺咫之遙。
我還是搞不懂這到底是甚麽東東!?
古堡裏面的小教堂
封閉式的教堂裏,神之光突然出現在墻上的中央。
原貌
鐵窗生涯就只靠這一點曙光。
信仰對大部分人來講是一種寄托
三人行 - 俊少,海市蜃樓,森林合影
好特別
解説
來杯下午茶吧!
到此一遊 (熱到~~~~有相為證)
古堡外的公園
臨走前,不忘到椰腳街香火鼎盛的觀音亭(1728),答謝神恩。

7 comments:

  1. 我真係唔知檳城有噠咁嘅地方喎, 仲要畀入場費添.. 不過見你身水身汗都仲笑口噬噬咁, 都知你玩得好開心啦..

    ReplyDelete
  2. 梗系好熱啦,如果唔系你都冇須做黑超男啦。哈哈
    真系大汗滴細汗哦!

    ReplyDelete
  3. 鬼佬地方OK啦,無話特別鐘意。

    小教堂都幾得意,但就有D窄。

    經過囚室時有Combodia陰影,影左一張又delete左。

    重有陳列室裡面D冷氣,都幾有印象。哈!!!

    ReplyDelete
  4. [SK]:嗰度都幾特別,有機會你可以去觀光o下。影相哽係笑笑口啦,唔通苦del del咩?!

    花罗汉:真係好熱囖!

    ReplyDelete
  5. 森林:我幾中意,可能我崇洋啦!哈哈哈...

    囚室有Combodia陰影? 乜嘢陰影?

    ReplyDelete
  6. 陰影: The Killing Fields and Torture Museum

    見到囚室會想起。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。