屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, October 28, 2009

決絕

十幾廿年,一瞬間要抛開曬一切,嚟嗰180度完全轉變; 自問唔可以一時三刻完全接受,始終都需要一段時間去適應。轉變代表十幾年以嚟嘅堅持系錯誤?得唔到認同卻實系會失望,不過最後依然系嗰一句 - 慶幸仲有嗰一股自信。



作詞:潘源良 作曲:馮鏡輝
何必多說 來為我拚命解釋愛為何終結
來為你增加心中決絕 其實這現已不必 不必 *
何必假設 情是永遠像花朵是有朝枯竭
誰若勉強繼續只得苦澀 情在變時候到了必須解決 #
愛似個死結 我每日為誰活又終被誰擺脫 
請不必多說你既決定離別 聲聲解釋猶如刀切
請不必多說 你已獨自將舊情處決

Repeat * # 冷冷地處決

6 comments:

  1. 單單睇決絕尼两個字,再加上阿蓮的髪型,没有令我想要聴這首歌,哈。

    又不是世界末日,干嘛聴這麼悲的歌?

    ReplyDelete
  2. 自信是靠自己创造出来的!!要决绝就要决绝到底!!

    ReplyDelete
  3. 轉變唔一定代表你嘅過去係錯誤架, 轉變可能係更進一步都唔定喎.. 不過既然已經決絕, 就放膽前去吧啦..

    ReplyDelete
  4. 轉變係因為時代變遷啦,用不著舊就換新,慢慢來。

    ReplyDelete
  5. LeMontEA :不想拖泥帶水,所以要決絕。很悲嗎?嘻嘻

    发白日梦^^: 已經絕都瓶口了,再絕就要變滅絕!

    [SK]講就容易囖,話曬都十幾年,好難一時三刻完全抹掉得一乾二淨。

    ReplyDelete
  6. 森林:對事物就容易,不過對人就有啲難度。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。