屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, August 13, 2009

網上交易

今時今日,你會唔會在網上作交易?你覺得網上交易可靠嗎?你認爲網上交易安全嗎?相信呢啲疑惑,對好多人嚟講依然有所保留。

隨著資訊科技嘅發達,好多嘢都已經可以係網上完成,變得簡易方便化。例如訂購機票、股票交易、酒店預訂、交邀罰單/銀行貨款/水電煤/電話費/保險費、購買戲票、更新車牌/護照/居留等等等等,多不勝枚數。

雖然我地系不只不覺間,已經進行過無數次以上所提及嘅有關交易。然而,仲係會有好多人唔會選擇從呢個途徑去進行交易。究竟原因何在呢?問題出現係邊呢?

10 comments:

  1. 我仲系未識系網上交易!好落后。哈哈

    ReplyDelete
  2. 我也是,还不大敢用网上交易!

    ReplyDelete
  3. 花罗汉/阿凯: 嘩,你地都唔敢用!可能大馬啲X嘅工作效率同處理手法,令到我地身為大馬公民也失去信心。

    ReplyDelete
  4. 我覺得網上交易都好普遍, 都交易都已經無數次啦.. 快捷方便, 不過私人資料泄露, 所以成日有人打電話畀我sell嘢, 好煩~~

    ReplyDelete
  5. 試過一次,訂購機票,還是訂錯票那種!!!

    yahoo拍買則試過很多次,但都是有中間人幫忙交易。

    不讓自己選擇從這個途徑去進行交易,免得錢花多了才後知後覺。

    ReplyDelete
  6. 网上纳电费、水费、电话费、排污费甚至门牌稅,我试过无数次了。还算方便可靠。

    还有网上购买戏票也蛮方便的,也可以自行选位子坐。别人排队等到半死,懂得网上购票的人就可以免除这些麻烦。

    至于网上拍卖交易之类的,我仍然有所保留。

    ReplyDelete
  7. [SK]: 成日有人打電話畀你,應該係你嘅電話公司又或者簽卡嘅緣故,我都有好多無聊嘅電話打嚟,不過我統統都叫佢地收爹!

    森林/ukgssy: 其實我覺得幾方便快捷啊! 不過都要視乎對方係邊類型機構,正好打入信用卡號碼作交易。

    ReplyDelete
  8. 其实我觉得还好啦!我用的通常都是银行提供的服务。

    这是必须在网上先注册您所要纳费的户口号码,然后才可以从中扣除户口的钱去缴纳账单。可以说您户口的钱是跑不掉的。但是凡事都会有漏洞的。你知道Malaysia的啦!

    ReplyDelete
  9. ukgssy:哈哈,對凡是都會有漏洞,尤其在大馬!

    潇洒走一回(少俊):要機警啊!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。