屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, August 05, 2009

人言可畏

系後宮中,最厲害嘅武器,並唔係咩道術,而係空穴來風。流言一旦傳開出去,佢嗰種威力將會相當可怕,足以能夠將一個萬千寵愛,風光一時嘅人直插谷底,甚至置於死地。

所以我地千萬要記住人言可畏這句說話。只要有人講,就會有人聼; 死嘅都以可以講到生。明明冇發生,都可以講到似模似樣,疑幻疑真。

恐怖指數簡直可以爆燈!

6 comments:

  1. 空穴來風 殺人於無聲無息無形中..

    ReplyDelete
  2. [SK]: 唔怕老實同你講,其實我都算係其中一位造謠者!嘻嘻~~~~~

    ReplyDelete
  3. 莫非你曾经深受其害?

    ReplyDelete
  4. Chris :慶幸我自己未試過,不過身邊認識嘅就多不勝數。

    ReplyDelete
  5. 阮玲玉係點死!咪就係人言可畏!!

    ReplyDelete
  6. 森林 :蝴蝶兒飛去 心亦不在,淒清長夜誰來 拭淚滿腮。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。