屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, July 14, 2009

預防海景好幫手

住酒店就話要升級到海景房,之不過對好多男/女士嚟講,自己嘅頭部就絕對唔可以升級到全海景又或者嚴重到Club Med程度。因此秀髮護理係必要嘅,系度推薦兩樣歐萊雅嘅暢銷產品。


歐萊雅 LOreal 卡詩特效護理洗髮露 減少脫髮現象 250ml 85oz

特別為減少短暫或長期的頭皮問題而製,可平衡頭皮分泌及令頭髮更健康,減少脫髮的機會。


歐萊雅 LOreal 卡詩特效護理 Intervention Antichute Massage Treatment 6 Weeks Treatment 42x6ml.

連續六個星期特效療程,令你嘅頭部毛孔重生。(又名神仙水!)

註:各大髮廊軍均有出售

5 comments:

  1. [SK]:預防加護理呀嘛!如果等到全海景就麻煩啦,就好似面部要做mask同facial一樣。

    ReplyDelete
  2. 这个range的产品,不便宜咯...

    ReplyDelete
  3. JR:平嘢冇好嘢啊!

    feiyifan: 如果不幸到光頭就索性戴假髮,或者好似側田。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。