屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 24, 2008

暗戰

深明求人不如求己這個道理已,這個治本主義既社會係現實,而現實始終係殘酷既。所以一直以來都盡量好少開口去求人,既然自知道現實係殘酷,就用殘酷既方法去解決吧。唔好怪我無情,所有野都係逼出來既; 要係一個猜度、盤算、明爭、暗鬥、佛口、蛇心、假仁、假義既皇宮裏掙扎求存,想贏得最多,就要學識點樣輸!

如妃: D花靚又點呀,可以開得幾耐? 就算而家幾鮮艷,都會有花殘粉褪既一日,可以留得住正茂芳華咩?

6 comments:

  1. 又系度玩深奥啊?哈哈

    ReplyDelete
  2. 始終係搵吃地盤,唔好甘張揚。

    ReplyDelete
  3. erm 知人口面不知心,应该时常提放提放

    ReplyDelete
  4. 富:已經日防夜防,有時真係覺得有d倦。

    ReplyDelete
  5. 我念住你仲毒太深 (港片).原来真係工作.也好啦,你有寄托.

    我的认知是,当你只身为一个身外之人,你会享受人家的打打杀杀.哈哈哈...真的!或许我变态吧.但的确这样的态度,不但保护了我,还让我学会了专注,也会了容忍.

    ReplyDelete
  6. 沈伊:唔係話你要置于身外就可能成為身外之人﹐當你真正活在宮中既時候﹐你就會明白甚麼叫做身不由己。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。