屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, April 11, 2007

聼聼

Team Work 好重要; 但係如果你既team有位成員勁喜歡講話,又長氣,間中講下是非;而且對象係你既話,感受會如何? 要如何應對呢?

有時忙得不可開交,而她仲係你面前雞啄唔斷,滔滔不絕。對著她笑又唔係,黑面又唔係,認真難做人。

好唔好單刀直入同她講,“我好忙,下次正同你爹”。但係如果次次都甘講,都唔係辦法喔!點算啊?有時真的覺得好煩好煩,可能自己真係唔適合做一位稱職既聆聽者。

4 comments:

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。