屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, December 16, 2014

萬千星煇頒獎典禮2014 - 賽果公佈

最佳劇集:使徒行者 (中)
最佳男主角:郭晉安 – 忠奸人 (最後一分鐘賽前預測,睇漏咗)
最佳女主角:佘詩曼 – 使徒行者 (中)
最佳男配角:蔣志光 – 老表,你好hea!(其實佢都唔錯)
最佳女配角:何超儀 – 再戰明天 (冇睇,所以冇揀佢)
最受歡迎電視男角色:覃歡喜(許紹雄飾) – 使徒行者 (中)
最受歡迎電視女角色:丁小嘉(佘詩曼飾) – 使徒行者 (中)
最受歡迎劇集歌曲:越難越愛 -「使徒行者」片尾曲,主唱:吳若希 (中)
飛躍進步男藝員:張繼聰(《食為奴》《忠奸人》《老表,你好hea!》《超級巨聲4》) (Mariao確實幾出)
飛躍進步女藝員:黃翠如(《舌劍上的公堂》《愛我請留言》《快樂聯盟》《走過足球聖地》《我係小廚神》) (中)
最佳節目主持:薛家燕、王祖藍 – Sunday扮嘢王 (失測)
最佳綜藝節目:Sunday扮嘢王 (中)
最佳資訊節目:守護生命的故事2
最佳特備節目:愛情來的時候 (中)
專業演員大獎:朱維德、蘇恩慈、李家鼎、羅樂林、蔣志光 (個人幾中意呢各獎,起碼唔喺死咗至嚟追頒)
萬千光輝演藝人大獎:譚炳文 (好耐冇見)

2 comments:

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。