屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, December 04, 2014

長恨歌

某日聼電台講到一個話題 : “假如可以返到以前,你最希望能夠做一樣咩嘢嚟彌補一直以嚟嘅遺憾。”

如果可以從嚟嘅話,我希望可以再努力啲,比多啲心機讀書; 日後就唔洗好似依家咁每日忍氣吞神,行屍走肉過日子。

“百川東到海,何時複西歸。少壯不努力,老大徒傷悲。”

呢句詩詞一直都知道點解,不過真喺要到咗呢個年紀,正深深咁明白到真正涵義喺幾咁附有人生哲理。

2 comments:

  1. 我希望自己早點學會睇到呢個世界嘅醜陋~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實有時睇嘢唔好太清楚,都未嘗唔喺一件好事。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。