屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, July 21, 2014

適者生存

差唔多有成4-5年做得好地地,,無拉拉話將手頭上嘅嘢移交畀另一個新手,而且仲喺即時生效嗰只; 嗰腦究竟唸乜架?

口頭上話喺畀機會所有人能夠喺各領域都能夠學到嘢之餘,亦可以清楚了解各部門嘅運作。但喺有冇唸過接手嗰個會好混亂架?到咗1-2年後稍爲上手咗,又話要換人; 周不時咁換人,最後搞到人心惶惶,都唔清楚自己究竟喺咩崗位。

呢啲就喺叫做手段,娘娘背後真正要嘅就喺將后宮搞到天翻地覆,愈亂就愈對佢有利。娘娘“悉心”鋪排嘅用意,又會有幾多人能夠真正領領略得到呢?

2 comments:

  1. 即時生效?? 咁公公唔做公公可以做乜??!! 呵呵~~ :D

    ReplyDelete
  2. 喺宮中各人可以平分春色, 但喺唔可以獨佔鰲頭。因此無論喺乜嘢崗位,都只會喺一個奴才。

    PS:即時生效唔喺發生我身上,不過都喺奴才一個.

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。