屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, July 16, 2014

獨食困難症

發覺好多人都患上獨食困難症,每次食嘢都要搵人陪。有人話一個人食嘢感覺好淒涼,嗰種一個人嘅孤單非常難受兼落寞。

其實一個人食嘢有乜問題呢?想幾點去幾點走都有自己決定,想食乜就食乜; 何必搞到咁大龍鳳啫?放且我真喺非常討厭食嘢,假如人類喺唔會感覺餓,咁對我而言食嘢根本就喺多此一舉。

直到呢一刻爲止,依然非常享受一個人獨處嘅時候。

2 comments:

  1. 我成日都話, alone does not mean lonely.. 我其實都OK一個人喎, 最緊要係要調適自己個心情啫~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講得冇錯,成日都要人陪食飯有乜爲呢?

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。