屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, April 07, 2014

簡單

愛一個人唔一定要擁有佢,默默咁喺背後守護著佢,睇到佢快樂幸福,更加喺一種深層次嘅愛。爱上一個人連口味都可以改變,就連對方嘅缺点都可以令人懷念。

愈嚟愈多人覺得無記啲劇情千篇一律,而且製作求求祈祈。個人認爲無記通常都將男主角塑造到男神一樣,劇女面啲女角個個對佢都傾之仰慕。呢齣反而“回復正常”,男追女。

不過有時睇戲喺著重個過程,做人簡單啲讓劇情自然咁發展,唔喺更好咩?現實生活中已經太多猜度,點解連睇戲都要估戲啫?地球人,放鬆啲好嗎?


呢首歌繼阿菲致青春之後,近日重復聼得最多嘅。可能依家太多選擇,凡而就不斷咁追求一切從簡。

4 comments:

  1. 呢套我冇睇.. 依家fast-forward去到叛途, 之前好多都唔得閑追添~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢套幾唔錯,有笑有淚有溫情,而且好多場景都熟口熟面,感覺特別有共鳴。輕鬆得嚟演員配搭清新,有時間不妨睇下。

      叛途好睇嗎?

      Delete
    2. 我睇紧ATF涡!都是陈展鹏。

      Delete
    3. 煎pan最近人氣急升,莫非整容真喺可以改運?

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。