屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, June 27, 2013

揼骨

自08年峇厘行之後,就瘋狂愛上按摩呢種貴價玩意。唸返起,其實大大話話都已經有六七年按摩經歷;因此嗰師傅有經驗與否,一按落去就知龍與鳳。故此亦領悟到要搵到一位配合到自己骨骼,力道吻合嘅專業師傅喺相當困難嘅。坊間混水摸魚嘅所謂按摩師傅多的是,有啲甚至掛羊頭賣狗肉。

開始嘅時候冇乜特別要求,邊位師傅得閑就畀邊位按,男女師傅都冇所謂。久而久之,漸漸發覺每當被女師傅揼完之後,唔係發熱氣就喺發燒。可能因爲佢哋力度唔夠,按曬啲假火出嚟,搞到按完之後就會發病。不過最離譜都算喺嗰次,北上揼骨竟然入錯間邪骨場; 死到要幫我除埋條褲,最後梗系唔制揼到一半就中止,即刻走爲上著。

自此之後立定決心,行遍大江南北,勢要搵到一位正宗嘅按摩師傅,而且仲要指定喺強國男按摩師傅。

按摩

5 comments:

  1. 我以为,你有气冇定发先发热气~~哈哈哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我本身喺躁熱底,所以好容易就發熱。畀啲阿姐按到到喉唔到肺,最後咪發燒囖。

      家陣已經有相熟嘅師傅,就冇再發生啦。

      Delete
  2. 強國男按摩師傅?? 好手勢呀~~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 絕對冇錯!其他啲乜嘢香薰按摩,泰式按摩,瑞典按摩等等等,統統都唔及傳統嘅正宗推拿。

      如果師傅有料喺唔會痛,而且做完包保你夜晚好好瞓。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。