屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, June 14, 2013

沙龍

發現好多人都好中意影相,而且仲好中意用自己嘅相機或者手機,拍下一啲團體照或者合照咁。之不過影完之後就不了了之,過咗成個月或者成年都冇曬蹤影。

以前就話要拿相去洗,麻煩兼要畀錢都話情有可原。家陣都已經數碼花,而且互聯網、社交網、短訊聊天室等等通訊工具大行其道; 但係依然仲有呢種人存在。

既然唔願意share出嚟,影嗰時就唔好爭住要畀相機人影大合照啦!影完之後又唔電郵畀人又唔分享出嚟,影咗好似冇影咁,為乜啫?

4 comments:

  1. 其實我唔會主動畀相機人影大合照, 最多畀相機人影我個人照!! 哈哈.. 而且我都唔會自動share大合照啦, 除非其他人要求囉.. 咁你既然要, 就開聲同你個friend要啲相囉, simple~~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一年前已經PM咗佢,跟住3個月後再email提醒,結果都喺一樣無動於衷。(·!¥%#1—*¥(%q#(**)(q#*

      Delete
  2. 通常给人手机叫人帮忙拍大合照的就是不要等的人
    以前都是洗出来大家看
    现在是自己的手机自己上载 要的人再自己下载
    如果自己有就不必等别人咯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時某種情形只能影一張大合照,既然要搶住出相機,咁就唔該影完後share返畀相中各人嘛!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。