屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, December 31, 2012

煙花會謝,笙歌會停


估唔到一齣三級片竟然會搞到個個大男人睇完後眼濕濕。有人話睇到最後感覺好唏噓; 除咗有共鳴之外,心入面亦有少少心酸。呢套戲,係一般人眼中只係露點嘅咸片,但喺係好多入場嘅男士眼中,佢喺一套能夠講得出嫖客心聲嘅文藝片。

激情與感情之間互相交錯,可能每個男人心裏面都有一個小思.....

2 comments:

  1. 顯得這故事尾聲 更動聽~~

    姑且勿論個MV啦, 其實我好喜歡呢首歌㗎.. 尤其呢一句, 喺今日呢個2012年最後嘅一日, 更加貼切啦~~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好中意首歌,單單今年都有好多人翻唱; 娘餅,醫神,燒烤叉等。

      傳說中 癡心的眼淚會傾城 霓虹熄了 世界漸冷清
      煙花會謝 笙歌會停 顯得這故事尾聲 更動聽

      Wyman嘅詞真係到肉,靚!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。