屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, December 18, 2012

萬千星煇頒獎典禮2012 - 賽果公佈

最佳男主角:黎耀祥(大太監)- 可惜苗田一個獎都冇
最佳女主角:楊怡(名媛望族)- 中
最佳劇集:天與地​– 如果命運能選擇,十字街口你我踏出的每步更瀟灑!
最佳男配角:古明華(巴不得媽媽)- 中
最佳女配角:胡定欣(拳王)- 中
我最喜愛的電視男角色:張一健(On Call 36小時)-馬國明 飾- 中
我最喜愛的電視女角色:陳家碧(雷霆掃毒)-徐子珊 飾- 中
飛躍進步男藝員:梁烈唯(缺宅男女、東西宮略、耀舞長安、飛虎、大太監、兄弟幫)- 仲唸住今年輪到謙仔添
飛躍進步女藝員:黃智雯(缺宅男女、On Call 36小時、飛虎、巴不得媽媽)- 中
最佳節目主持:黎芷珊(最佳男主角)- 中
最佳綜藝節目:快樂地圖– 我始終覺得最佳男主角好睇啲囖
最佳資訊節目:走過烽火大地- 中
傑出演員大獎:錢嘉樂、許紹雄、陳錦鴻、李成昌、鄭裕玲– 實至名歸
萬千光輝演藝人大獎:汪明荃– 在生頒有意義過追頒

4 comments:

  1. 你嘅預測都非常準!!
    在生頒有意義過追頒.. 好!! 我鐘意呢一句!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實一人一票都係啲宣傳策略,選特首都可以做假,仲有乜嘢唔可以。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。