屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, November 22, 2012

住家飯

唔知道由幾時開始,非常嚮往食住家飯。自從老媽子封剷之後,已經好耐都冇食到咗。好挂住媽媽嘅吊片蒸豬肉、煎叉燒、白切雞、粉絲蝦米節瓜等等等等

今時今日能夠食到一餐簡單嘅兩餸一湯,喺幾咁幸福; 好比甚麽山珍海味,鮑参翅肚等嚟得矜貴。

因此有幸仲可以食到媽媽炒嘅餸,你哋真係要感恩要珍惜也。

記住,無論幾忙,都要記得飯屋企食飯。

2 comments:

  1. 人往往係失去之後先懂得珍惜.. 既然令尊封剷, 不如你就叫佢傳授剷功過你, 咁你咪就唔駛事事靠人啦, 哈哈~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我當然有偷師啦,不過味道點都唔及老媽子嘅好味囖!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。