屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, September 03, 2012

一問

錄影機裏面嘅燒牒功能壞咗,一大堆要備份嘅節目燒唔到出嚟,搞到頭都大埋。究竟要點先至可以用最經濟嘅方法,把機頂盒裏面嘅内容儲存入部腦裏面呢?

(當然,出錢買過部新嘅錄影機就解決一切疑難。 不過我就喺唔想洗錢!!!)

4 comments:

  1. 錄影機裏面嘅燒牒功能?? 一睇到呢個, 我就已經唔知係咩傢伙!! 呵呵~~

    ReplyDelete
  2. 錄影機裏面有個内置硬盤,可以儲存160小時嘅節目。
    除此之外,亦可將硬盤裏面嘅節目燒錄入DVD裏面。

    家陣錄影功能冇事,但喺燒牒功能壞咗,唔能夠將啲節目燒入DVD。

    ReplyDelete
  3. 竟然有咁先進嘅錄影機??!!

    你試下由錄影機内置硬盤下手, 睇係佢有冇咩cable可以直接插入電腦, 又或者研究下佢係咩窿, 再去搵條cable.. 道理上應該可行..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哎呀,只喺以前嘅錄影機演變到DVD recorder,錄影帶變成DVD-R啫嘛。有幾新奇啊?

      因爲嗰硬盤係内置,恐怕打開之後整壞咗之餘,就連播放影碟功能都壞埋,偷雞唔到蝕揸米?!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。