屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, September 05, 2012

回光返照

一般人理解,當一個人臨終前一刻都會出現回光返照嘅現象。我哋可以把它理解為人喺臨終之前迸發出嘅生命火花。有人認爲回光返照喺上天畀嘅最後配額(quota),當所quota都耗盡,就喺時候bye bye嘞。

喺咪每個人都會有呢种現象呢?(似乎唔喺)
唔同膚色唔同國籍嘅人又有唔有回光返照呢?(疑問)
究竟有唔有回光返照呢?(?)

2 comments:

  1. 呢個問題, 最好就係有個醫生可以解答~~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 醫生梗系話啲乜乜反應,點會話有回光返照喔。哈哈

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。