屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, August 28, 2012

挑戰情緒智商

無論喺上班定落班,幾乎每日都要逼地鐵,已成定局,無可避免嘅指定動作。不過我最近發現有一個現象,呢度嘅地鐵已經唔再喺推撞咁簡單,家吓已經愈嚟愈多人喺用批踭。大家目的只有一個,就喺逼入地鐵廂同前後嘅人面對面,身貼身一齊焗住到達終點。

無論喺高踭OL一族定喺西裝友,個個每朝早目喺地鐵柵口,都能夠清楚睇到佢哋嘅真面目。儀態,風度,禮儀,矜持,禮貌統統擺埋一邊,不顧一切,不擇手段逼入地鐵廂焗正喺真正嘅勝利者!

4 comments:

  1. 不勝負荷!要學龜息功!

    ReplyDelete
  2. 新加坡其實都唔係太差, 你有冇去過CHINA同人逼地鐵呀?? 呵呵~~ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新加坡由幾時開始同強國相提並論架?如果好似強國咁,我睇我一早就走咗囖。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。