屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, August 13, 2012

我真的累了

好多人都對我有種錯覺,覺得我要求好高,樣樣嘢都追求時尚,講求完美。可能喺我一向以嚟畀大家嘅印象喺咁,但其實我嘅要求好簡單,簡單到就連佢哋都難以置信。正如下圖:

如此簡單嘅一碗老鼠粉,對我嚟講卻喺遙不可及。

講老實活到呢個年紀,要做要睇嘅都已經做過曬睇過曬。呢一刻一切都希望還原基本,反而喺最滿足。生命雖然短暫,希望可以無限,人生就喺咁簡單。

8 comments:

  1. 金宝老鼠粉。。。。。。

    你返来我请你食啦,唔会遥不可及,买一张飞就搞掂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對你嚟講喺隨手可得,但喺對我就遥不可及囖。

      每次返去最低消費都要上成千蚊,我碗老鼠粉好貴架!!!

      Delete
    2. 你静鸡鸡返,静鸡鸡出去,百几蚊搞掂!! 哈哈

      Delete
    3. 咁又有啲不孝,過唔到自己嗰關。

      Delete
  2. 呢一碗金寶粉一啲都唔簡單囉.. 比起一般魚旦粉, 佢咁多種料喎, 呵呵!! 其實我頭先lunch都係食金寶粉, 真巧!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我冇得食囖!好挂住啲炸料!

      Delete
  3. 你d要求仲不高?老鼠粉通街都係,你不想食,偏要食遥不可及嘅金宝老鼠粉?我連條老鼠粉都沒見過。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,你唔同。你身份尊貴,豈可食呢啲咁粗糙嘅平民百姓食物。完全唔襯你囖!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。