屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, August 27, 2012

迷惑

我發覺近十幾年啲所謂歌曲都冇乜特別變化,根本冇一首歌能夠紅偏全球。隨著互聯網絡嘅方便,依家已經演變到下載咗整張CD都未必第一時間會聼,有啲甚至擺喺嗰電腦入面成年都未碰過。

宣傳唔夠?作品問題?歌手欠才華?下載/翻版效應?抑或現今實在太多娛樂,令到大家應接不暇?

一下子下載咗好多專輯,入埋電話裏面多時,明明睇到張專輯多次,卻偏偏冇嗰股衝動click嚟聼。

令人可悲嘅音樂世界。

2 comments:

  1. 我覺得係太過"百花齊放"囉, 一個月有幾多新人?? 一日有幾多新歌?? 我覺得簡直係follow唔到囉..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 太多都冇問題,最弊就喺冇首好。全部都喺千篇一律,完全冇失去歌曲嘅靈魂。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。