屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, August 21, 2012

冤葉

真喺七月鬼黯眼囖,原本嘅慳錢大劃,結果卻換嚟變相仲要洗多啲。 噚日上網訂飛到咗交易成功之際正恍然大悟,click錯咗日期,天啊!!!!! 點解?!

為咗慳錢選擇只睇一場,一切安排妥當,塵埃落定。偏偏呢個時候為咗交通問題,應承請人哋睇一場演唱會。結果冇拉拉洗咗成千蚊冤枉錢,真係自作孽囖!

世事難料,呢筆葉債究竟幾時正還得曬啊?莫非冥冥中注定我要欠足一世?!

2 comments:

  1. 算吧啦, 咁難得嘅一個機會可以俾你去朝聖拜葉喎.. 最緊要係可以開開心心, 盡興而歸, 其他既然發生咗就唔好再去諗啦~~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個機會都幾昂貴囖,唔計九月香港,單單未曾上山就已經洗咗將近2000蚊啦,肉痛死人!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。