屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, May 08, 2012

一時一樣

五時花六時變喺女人嘅專利,一切嘅決定完全喺睇佢當時嘅心情,又或者當日是否有親戚探訪嚟定奪。

冇到准則之餘,講過嘅嘢可以完全推翻曬,甚至死口唔否認。 直到你拿出證據嚟,佢就會即刻收聲,然後扮到若無其事,好似乜嘢都冇發生過一樣。

宮裏面條八婆就完全發揮出呢中專長,唯一可以令到自己好過啲嘅就喺置諸不理,話之佢巔,由得佢死!

2 comments:

  1. 對付呢種人, 最好就係可以揸住佢痛腳塞住佢把八婆口!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 豈止,我直頭想摑佢兩巴洩憤。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。