屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, May 04, 2012

白飯

有條友仔正餐叫食飯就諸多推搪,一時話唔肚餓、一時又話好飽、食得多白飯好易肥,藉口多多。轉個頭竟然拿住包薯片、芝士圈喺咁食。

難道碗白飯卡路里會多得過包薯片?論健康而言碗白飯點都好過包芝士圈呱?都唔知究竟咩道理!

正餐就唔正正經經食,零食就有殺錯冇放過,唔肥都難啦!自相矛盾!!!

2 comments:

  1. 其實的確係有人喜歡食零食多過正餐架, 甚至可以零食當正餐.. 個人喜好啫, 公公請息怒~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔係反對零食當正餐,而係唔好扮曬嘢,拿減肥嚟做藉口囖,完全都唔成立!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。